مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج خواف گفت: امام خمینی (ره) نسبت به مستضعفین نگاه بسیار ویژه‌ای داشتند و بارها انقلاب را محصول فداکاری مستضعفین و کوخ‌نشینان دانستند.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۲۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌زاده در مراسم یادواره شهدای خواف که با حضور مسئولین، علما و مردم تشیع و تسنن در روستای حسن‌آباد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی وقتی با این ظرفیت عظیم و مخلص مواجه شدند با کلام الهی خود دل‌های مرده را زنده کرد و انقلاب اسلامی به دست مستضعفان شکل گرفت.

 وی افزود: هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر در مقابل قدرت‌های جهان اما در پوشش رژیم بعث نیز به برکت حضور مستضعفین در جبهه‌ها و تزکیه و خودسازی آنها به پیروزی رسید.

 اسماعیل‌زاده بیان کرد: تنها انقلابی که از بدو شکل‌گیری با هجمه‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های مختلف همراه بوده و نه‌تنها سرخم نکرده؛ بلکه بااقتدار قوی‌تر و مستحکم‌تر شده انقلاب اسلامی است.

 مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج خواف با اشاره به حوادث فلسطین و غزه تصریح کرد: روحیهٔ مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌های خونخوار تنها متوقف بر ایران اسلامی نشد و به مستضعفین جهان صادر شد تا جایی که امروز جهان شاهد شکست مفتضحانه ارتش چهارم دنیا به دست مجاهدان فلسطینی است.

 وی خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل جنایت‌کار در نگاه تمام مردم دنیا منفور و منزوی شده و آنهایی که سال گذشته کار جمهوری اسلامی را تمام شده قلمداد می‌کردند، در حال حاضر به حالت احتضار درآمده‌اند و اینها به برکت بسیج مستضعفین حاصل شده است.

 اسماعیل‌زاده، ضمن تأکید بر الگوبرداری از سیره شهدا و پایبندی به خون شهدا اعلام کرد: راه نصرت و تحقق وعدهٔ الهی و پیروزی مستضعفان عالم پایبندی به شجرهٔ طیبه بسیج است و داشتن تزکیه در جهت رشد فردی و اجتماعی امری ضروری بشمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار